Pallida og andre skønne solhatte

Echinacea Pallida (billede lånt fra prairiemoon.com)



Det er gået op for mig, hvor mange forskellige skønne solhatte, der findes - flere af dem så skønne, at der ikke er nogen vej uden om, at give dem en central placering på min ønskeliste. Og øverst står denne yndighed Echinacea Pallida :-)

Men der er jo også andre skønne solhatte, f.eks. dem her:

Secret Romance (Billede fra forestfarm.com)

Pink Double Delight (Billede fra plantsnouveau.com)

Hope (Billede fra sugarcreekgardens.wordpress.com)


De sidste to billeder er af Merlot og Doubledecker fra Staudefeen.dk, hvor jeg i øvrigt har fået et gavekort til i fødselsdagsgave. Mon ikke, der ryger et par solhatte med, når det skal indløses ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja, der er mange solhatte, og det er svært at vælge ;-) Jeg glæder mig selv til Secret Romance, som vi får senere på sæsonen :-)

    Rigtig god påske :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Og sommerfuglene glæder sig ikke mindst, for det er en af deres yndlingsblomster.
    Peter

    SvarSlet

Du er meget velkomme til at lægge en kommentar, hvis du har spørgsmål, gode råd eller noget, du har lyst til at supplere med :-)